Voitte ottaa yhteyttä meihin viereisellä lomakkeella tai sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu(at)samaskoru.fi.

Asiakaspalvelumme vastaa viesteihin maanantai – perjantai klo. 8:00 – 16:00 välisellä ajalla.

Ennen yhteydenottoa lukekaa alta vastaukset yleisimpiin kysymyksiin.

Alla vastauksia yleisimpiin kysymyksiin:

1. En ole saanut tuotettani vaikka tilauksesta on kulunut jo monta päivää?

– Toimitusaikamme on 1-3 arkipäivää tilauksesta. Eli jos tilaatte perjantaina, tuotteen pitäisi olla perillä viimeistään seuraavan viikon keskiviikkona. Lähetämme tilaukset Postin kirjepostina ja välistä tässäkin tulee viivästyksiä ja katoamisia. Jos ette ole saanut tuotettanne viikon sisällä tilauksesta, niin ottakaa yhteyttä uudestaan asiakaspalveluumme.

2. Onko tulossa lisää tiettyä korumallia?

– Päivitämme valikoimaamme viikoittain ja jos tietylle korumallille on tarpeeksi kysyntää, sitä tulee jatkossa lisää. Korumalleja poistuu myös valikoimastamme useasti vuoden aikana.

3. En saanut alennuskoodia toimimaan?

– Alennuskoodi pitää syöttää sille varattuun kenttään Ostoskori tai Kassa-sivuilla. Kaikki alennuskoodit eivät toimi samaan aikaan toisien alennuskoodien kanssa. Esim. jos jaoit tuotteen ja sait -5% alennuksen, niin välttämättä toinen alennuskoodi ei toimi samaan aikaan tämän kanssa.

 

4. Mitä materiaalia korunne ovat?

– Tietoa materiaaleista löydät osoitteesta: https://www.samaskoru.fi/korutietoa/

5. Haluan palauttaa tuotteen tai saada uuden rikkoutuneen tilalle.

– Katso palautusohjeet osoitteesta: https://www.samaskoru.fi/toimitusehdot/ kohdasta Vaihto- ja palautusoikeus.